Veelgestelde vragen

Hieronder staan veelgestelde vragen over PropertyPRO. Als uw vraag er niet bij staat dan kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier onderaan deze pagina.

Over de applicatie en het gebruik

Wat is PropertyPRO?

PropertyPRO is een webapplicatie die alle recente vastgoedtransacties vanaf € 1 miljoen publiceert. Alle verkochte objecten en locaties worden per maand weergegeven op de kaart in Google Maps en voorzien van kadastrale gegevens en beschikbare persberichten. In de applicatie is het mogelijk om te filteren op sector en transactievolume. De applicatie is alleen te gebruiken met een account waarvoor u zich kunt aanmelden

Welke vastgoedtransacties worden getoond?

PropertyPRO toont alle vastgoedtransacties vanaf € 1 miljoen die onlangs in Nederland hebben plaatsgevonden.

 

Welke gegevens over vastgoedtransacties worden getoond?

Per vastgoedtransactie toont PropertyPRO alle verkochte panden en locaties aangevuld met relevante informatie zoals transactiedatum, koopsom, betrokken adressen en kadastrale percelen, koper met vestigingsplaats, verkoper met vestigingsplaats, en de sector(en) waarin de transactie heeft plaatsgevonden. Daarnaast worden ook de beschikbare persberichten getoond.

 

Van welke bronnen maakt PropertyPRO gebruik?

PropertyPRO gebruikt informatie uit bronnen zoals het Kadaster, Google Maps, Kamer van Koophandel, persberichten en jaarverslagen van bij vastgoedtransacties betrokken partijen en eventuele andere (vastgoed)media.

 

In welke sectoren zijn de vastgoedtransacties ingedeeld?

PropertyPRO houdt de volgende sectoren aan: Detailhandel, Gezondheid, Industrie, Kantoren, Wonen en Overige. Transacties waarbij vastgoed uit meerdere sectoren is verkocht, worden bij het filteren in alle betreffende sectoren weergegeven. De sector Overige bevat alle (delen van) transacties die niet in de andere sectoren thuishoren.

Hoe vaak wordt informatie bijgewerkt?

Dagelijks worden vastgoedtransacties in PropertyPRO voorzien van (nieuwe) persberichten. PropertyPRO streeft ernaar om op uiterlijk iedere tweede maandag van de maand alle transacties van de meest recent beschikbare (voorlaatste) maand toe te voegen, uiteraard voorzien van de op dat moment beschikbare persberichten. Op dat moment vervalt de toegang tot de minst recente maand binnen uw account.

Op welke apparaten kan ik PropertyPRO gebruiken?

PropertyPRO is toegankelijk op vrijwel alle apparaten met een online internetbrowser. Aangeraden wordt om een moderne desktop, laptop, tablet of smartphone te gebruiken. De snelheid waarmee PropertyPRO gegevens ophaalt kan verschillen per apparaat en/of internetverbinding.

Heb ik internet nodig om PropertyPRO te gebruiken?

Ja, PropertyPRO is alleen te gebruiken met een actieve internetverbinding.

Kan ik PropertyPRO op meerdere apparaten tegelijk gebruiken?

Het account kan op één apparaat tegelijk gebruikt worden. Wanneer u inlogt op een ander apparaat dan wordt u automatisch uitgelogd op het eerste apparaat. Voorkom daarom ook dat derden uw inloggegevens krijgen. Wij raden u aan om uw wachtwoord regelmatig te veranderen, dit kan in het hoofdmenu van de applicatie.

Over abonnementen en privacy

Welke abonnementen zijn er?

Er zijn 3 verschillende abonnementen:

Free Trial – een gratis proefmaand met toegang tot PropertyPRO Basic;

PropertyPRO Basic – een jaarabonnement voor €99,- (excl. btw) per maand met toegang tot alle transacties van de meest recent beschikbare (voorlaatste) maand;

PropertyPRO Premium – een jaarabonnement voor €199,- (excl. btw) per maand met toegang tot alle transacties van de meest recent beschikbare 6 maanden.

Hoe meld ik me aan voor een (proef)abonnement?

U kunt uzelf eenvoudig aanmelden op onze homepage door daar een keuze te maken uit een van de 3 aangeboden abonnementen, waaronder de Free Trial.

Op welke manier kan ik betalen voor het abonnement?

U kunt betalen met iDEAL of creditcard. Let bij betaling met creditcard op de maandelijkse transactiekosten die uw creditcardmaatschappij in rekening brengt. Zodra u het eerste maandbedrag heeft voldaan, krijgt u direct toegang tot uw PropertyPRO account. Daarna wordt het maandbedrag dat hoort bij het door u gekozen abonnement iedere maand automatisch van uw rekening afgeschreven.

Hoe upgrade/downgrade ik naar een ander abonnement en hoe zeg ik op?

U kunt op elk moment upgraden naar een uitgebreider abonnement via ‘’Mijn account’’. Op dit moment start de nieuwe abonnementsperiode. Downgraden naar een minder uitgebreid abonnement of opzeggen kan tot 2 maanden voor het einde van de abonnementsperiode door een bevestiging daarvan te sturen naar info@propertypro.nl.

Wordt mijn account meteen geactiveerd?

Ja, na betaling met iDEAL of creditcard wordt uw account meteen geactiveerd en kunt u PropertyPRO direct gebruiken. Uw inloggegevens worden ook naar het door u opgegeven e-mailadres verzonden, let daarbij op dat dit bericht niet in uw spamfilter terecht is gekomen. Wij raden u aan om uw wachtwoord regelmatig te veranderen.

Is het mogelijk om vanuit een ander land dan Nederland een abonnement aan te schaffen?

Ja, wanneer u betaalt met creditcard is het mogelijk om een abonnement vanuit het buitenland aan te schaffen. Let daarbij op de maandelijkse transactiekosten die uw creditcardmaatschappij in rekening brengt.

Waar kan ik mijn facturen inzien?

In de applicatie onder ‘’Mijn account’’.

Mag ik mijn account met anderen delen?

Uw PropertyPRO account is persoonlijk en werkt op basis van ‘’fair use’’. Het account mag dan ook niet met anderen gedeeld worden. Het account kan op één apparaat tegelijkertijd gebruikt worden. Het inloggen op een tweede apparaat resulteert in het uitloggen op het eerste apparaat. PropertyPRO behoudt zich het recht voor om uw account bij het vermoeden van misbruik te sluiten.

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord ben vergeten?

Op de login pagina vindt u een knop ‘’Nieuw wachtwoord aanvragen’’.  Wanneer u daarop klikt, kunt u de stappen doorlopen om een nieuw wachtwoord aan te maken.

Worden persoonlijke gegevens zorgvuldig bewaard en beheerd?

Ja, zorgvuldige omgang met persoonlijke gegevens is voor ons van groot belang. Uw gegevens worden dan ook zorgvuldig verwerkt en beveiligd. Lees meer hierover in onze Privacyverklaring.

Worden persoonlijke gegevens gedeeld met derden?

Wij delen uw persoonlijke gegevens niet met derden tenzij u ons hier uitdrukkelijk toestemming voor geeft of dit anderszins noodzakelijk of wettelijk verplicht is.

Waar kan ik de Algemene voorwaarden en de Privacyverklaring vinden?

circle green

Een vraag of feedback?

Vul dan het formulier in.

Neem contact op!

Vul hieronder uw gegevens in. circle white
drop green